Aktualności
W dniu 20 stycznia 2015 r. w hotelu TRISTAN w Kątach Rybackich odbyło się spotkanie władz samorządowych i LOT-ów Mierzei Wiślanej na temat „Dynamizacja rozwoju Mierzei Wiślanej,
„Dynamizacja rozwoju Mierzei Wiślanej,
doskonalenie efektywnych metod promocji poprzez współpracę samorządów i lokalnych organizacji turystycznych.
W spotkaniu uczestniczyli:
Pani Marta Chełkowska - dyrektor Departamentu Turystyki Urzędu Marszałkowskiego i prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Pani Maria Pawłowska - radna Sejmiku Wojewódzkiego
Pan Zbigniew Ptak - starosta nowodworski
Pan Tomasz Szczepański- z-ca burmistrza Nowego Dworu Gdańskiego
Pan Ireneusz Chomentowski – dyrektor Hotelu TRISTAN
Pan Stanisław Kochanowski – wójt Gminy Sztutowo
Pani Waleria Banasik – przewodnicząca Rady Gminy Sztutowo
LOT Gminy Sztutowo reprezentowały: Pani Krystyna Chabska – przewodnicząca
Zarządu oraz Pani Anna Dominiak
Pani Ewa Dąbska - wójt Gminy Stegna
LOT Jantarowe Wybrzeże reprezentowali:
Pan Roman Gaik – prezes zarządu oraz Pan Mariusz Diak i Pan Ryszard Goliszek
Pan Krzysztof Swat- burmistrz Krynicy Morskiej
Pani Teresa Pawłowska - przewodnicząca Rady Miejskiej w Krynicy Morskiej
Pan Adrian Bogusłowicz- prezes LOT Krynica Morska
Gospodarzem spotkania był HOTEL TRISTAN w Katach Rybackich.
Spotkanie prowadziła Krystyna Chabska – Przewodnicząca Zarządu LOT Sztutowo.
W pierwszej części każda z gmin przedstawiła prezentację imprez cyklicznych i innych działań mających oddziaływanie promocyjne na całą Mierzeję Wiślaną.
Następnie goście kolejno wypowiadali się na temat możliwości większego wykorzystania dotychczasowych działań do zwiększenia ilości turystów i wydłużenia sezonu turystycznego.
Wnioski ze spotkania:
-
Pokazywać to , co wspólne: oferta, bursztyn, żeglarstwo, kajakarstwo, rowery, turystyka zdrowotna, turystyka kulinarna
-
Wspólna informacja turystyczna po sezonie - w Stegnie
-
Wznowienie wizyt dziennikarzy – udział w przedsięwzięciu wszystkich gmin na Mierzei
-
Wizyty studyjne dziennikarzy, tour operatorów, branży
-
Kalendarz imprez – ustalenie wspólnego kalendarza, informacja o wszystkich imprezach na Mierzei w gminnych Gazetkach Wczasowych
-
Materiały reklamowe
– w jednej szacie
- kalendarz imprez w formie zrywki
- mapki w formie „do kieszeni”
7. Rozważyć wspólną promocję w TV lub/i w Internecie - media społecznościowe, blogerzy
8. Należy powołać zespół po 1 osobie z każdego LOT-u i 1 z każdej gminy celem ustalenia szczegółów wspólnej promocji i monitorowania jej realizacji.
Spotkanie zakończono obiadem i zwiedzaniem hotelu TRISTAN.
Autor: Krystyna Chabska